Marka Lavazza połączyła doskonałość autentycznej kawy włoskiej z najbardziej cenioną w angielskim futbolu kobiecą drużyną. Od teraz będzie oficjalną kawą, którą będzie można zakupić w czasie wszystkich meczów Arsenalu Women na Emirates Stadium. To partnerstwo stanowi kontynuację udanej współpracy Lavazzy z klubem, która rozpoczęła się w październiku 2018 roku. W poniedziałek wieczorem partnerstwo obchodzono we flagowym sklepie Lavazzy w Londynie. Był to pierwszy koncept marki Lavazza poza granicami kraju.
Idealny moment na podjęcie współpracy
Wieloletnia umowa pojawiła się w doskonałym momencie dla Arsenalu i Lavazzy. Wszystko dlatego, że team Jonasa Eidevalla jest aktualnie na szczycie FA Women’s Super League (WSL) oraz robi świetne postępy w Lidze Mistrzów Kobiet. Arsenal Women znalazł się na drugim miejscu w FA Cup 2021 w ten weekend. Co więcej, pozostaje najbardziej utytułowaną kobiecą drużyną w grze, która zdobyła łącznie 58 trofeów — wliczając w to 12 tytułów ligowych.
Wzrost popularności gry kobiet przyciąga coraz więcej kibiców
Ostatnimi czasy można zauważyć również wzrost gry kobiet. Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Sports, poprzez nowe krajowe transmisje Sky Sports i BBC, WSL może przyciągnąć w Wielkiej Brytanii łącznie 14,5 miliona widzów w sezonie. Takie zainteresowanie sprawiłoby, że liga stałaby się czwartą najczęściej oglądaną krajową ligą w UK. WSL jest także najchętniej obserwowaną kobiecą ligą na świecie w mediach społecznościowych. W zeszłym miesiącu zainteresowanie nią wyprzedziło NWSL (amerykańską ligę piłki nożnej kobiet).
Lavazza jako wyłączny dostawca kawy na Emirates Stadium
Lavazza będzie także uznawany za wyłącznego dostawcę kawy na Emirates Stadium podczas meczów Alsenalu mężczyzn. Marka będzie oferować produkty, takie jak na przykład zrównoważona mieszanka kawy “Tierra”. Będzie ona dostępna w około 150 pudełkach typu hospitality. Ponadto kawa Forest Coffee o pojedynczym pochodzeniu premium, ma być serwowana we wszystkich salonach VIP oraz dla graczy i w głównych punktach sprzedaży na stadionach.